Loading...
/سوالات متداول
سوالات متداول۱۳۹۸-۴-۱۹ ۱۱:۴۸:۲۰ +۰۰:۰۰
ورود و ثبت ایده۱۳۹۸-۴-۱۹ ۱۲:۰۵:۳۹ +۰۰:۰۰

پاسخ سوالات شما احتمالا در متن پایین موجود است، در غیر این‌صورت می‌توانید سوالات خود را از طریق ارسال ایمیل به آدرس: info@synapseplus.ir با ما در میان بگذارید

  • شرایط ثبت نام در سیناپس چیست؟

با داشتن ایده و تیم می توانید در این دوره ثبت نام و وارد فاز پیش شتاب دهی شوید.

  • نحوه ثبت نام چگونه است؟

از طریق سایت و بخش ثبت نام می توانید درخواست خود را ثبت کنید.

  • نحوه انتخاب تیم‌ها برای ورود به سیناپس چگونه است ؟

تیم های سیناپس شامل مربیان با تجربه، صاحبان کسب و کار، متخصصین بازاریابی تیم ها و ایده هایشان را بررسی و درصورت احراز شرایط از اعضای تیم برای حضور و مصاحبه در سیناپس دعوت به عمل می آید.

  • آیا برای پیوستن، نیاز به شرکت ثبت شده می باشد؟

خیر، مبنای ورود پذیرفته شدن ایده تیم شما است

  • مالکیت معنوی ایده چگونه خواهد بود؟

ایده شما نزد سیناپس محفوظ خواهد ماند. با این وجود می توانید ایده خود را به وسیله روش های موجود ثبت قانونی کنید

  • امکانات سیناپس برای حمایت از تیم ها چیست؟

فضای کاری مناسب و بهره مندی از مربیان با سابقه کاری بالا و تخصص های مختلف در دوره پیش شتابدهی و ایجاد شبکه های ارتباطی مناسب برای جذب سرمایه گذار در دوره شتابدهی

  • آیا محدودیتی در تعداد ایده های هر تیم برای ثبت وجود دارد؟

خیر در صورت پذیرفته شدن ایده توسط تیم مربی گری و داوری سیناپس، هیچ محدودیتی وجود ندارد.

  • آیا سیناپس از شهر های دیگر غیر از تهران هم پذیرش می کند؟

بله این امکان وجود دارد. ولی باید در کلیه برنامه های آموزشی و مربیگری حضور داشته باشید. در صورت ورود به فاز شتابدهی باید شرایط انتقال تیم به دفتر سیناپس در تهران آماده شود